27 February 2013

JANUARY 2013 DAILY KEY Market Points

Хто не стукає - тому не відчиняють. 
Хто не пробує - в того не виходить.

Jesse Livermore --- Джессі Лівермор:

Після створення моїх перших записів я знайшов, що вони мені практично не допомагали. Кілька тижнів потому у мене з'явилася нова думка, яка збудила мене до нових зусиль, тільки щоб дізнатися, що це перше удосконалення все ще не давало мені бажаної інформації. Послідовно на розум приходили нові думки, і я робив ряд нових записів. Поступово, після створення багатьох з них, я почав розвивати ідеї, яких раніше не було, і кожна наступний запис, який я робив, починав набувати все кращу форму. Але з часу, коли я почав об'єднувати фактор часу з ціновими рухами, мої записи почали говорити зі мною!
Потім я об'єднував різними способами кожен запис, і, в кінцевому рахунку, вони дозволили мені встановити Півотні Точки, і в свою чергу продемонструвати, як використовувати їх з користю на ринку. З тих пір я неодноразово змінював свої обчислення, але сьогодні ці записи налаштовані таким чином, що вони можуть говорити також і з Вами, якщо Ви їм дозволите.

Використовуючи Півотні Точки в очікуванні рухів ринку, візьміть до уваги, що, якщо акція не рухається як повинно після перетину Півотної Точки, це - сигнал небезпеки, який повинен враховуватися.

Я навчився тому, що головне - слідувати за процесом до кінця. Я знайшов, що легко можу обернутися і вийти з позиції, коли після того, як акція перетнула лінію, їй бракувало сил.

Зауважу, що кожен раз, коли я втрачав терпіння, не був в змозі чекати Півотних Точок і тим часом хапався за інший легкий прибуток, я втрачав гроші.

Ведучи записи цін акцій та враховуючи елемент часу, Ви будете в змозі знайти багато Півотних Точок, де зможете відкрити операцію для використання швидкого руху. Але навчання торгівлі за цими точками вимагає терпіння.

JANUARY 2013 DAILY 
KEY Market Points --- TIME-signals

EUR-USD Daily JANUARY 2013, TIME-signals

GBP-USD Daily JANUARY 2013, TIME-signals

USD-CHF Daily JANUARY 2013, TIME-signals

USD-JPY Daily JANUARY 2013, TIME-signals

XAU-USD Daily JANUARY 2013, TIME-signals

_SP500 Daily JANUARY 2013, TIME-signals

_QG Daily JANUARY 2013, TIME-signals

_QM Daily JANUARY 2013, TIME-signals

#GAZP Daily JANUARY 2013, TIME-signals